עוברים לשירות (גם) בפייסבוק – תנו לייק

אחת המסקנות ממשבר הקורונה, היא פתיחה של ערוצי קשר, מידע ושירות ברשת החברתית

שירות בפייסבוקזמן הקורונה, עם הסגר שנמשך מספר שבועות, גרם לכולנו – אנשים, משפחות, עסקים – לחשוב על הרבה דברים מזווית אחרת. חלקם דברים חדשים עבורנו, חלקם מוכרים שפשוט התחדדו.
גם אנחנו למדנו כמה דברים, וגם אנחנו מתחילים בתהליך של פיענוח המשמעויות, ויישום המסקנות המתגבשות.

מסקנה אחת אנחנו כבר יכולים לסמן ולשתף איתכם – יותר שירות בפייסבוק

בעת משבר יש יותר שאלות, יותר תהיות, והדרישה לייעוץ מהיר גוברת בשיעור דרמטי.
את זה, כמובן, ידענו, אבל מה שהתברר במשבר הקורונה הוא, שהמקום בו אתם הכי רוצים למצוא תשובות מהירות לדילמות אקטואליות, הוא ברשתות החברתיות – בעיקר בפייסבוק.

ולכן, אנחנו מגבירים את הפעילות שלנו בפייסבוק, כדי לספק לכם עוגן שירות נוח ואפקטיבי.

זה לא במקום, זה בנוסף

ערוץ השירות בפייסבוק לא בא להחליף את ערוצי השירות הקיימים. להיפך, הוא בא לתמוך בהם.
אין תחליף לשירות אישי, אחד-על-אחד בפגישה פנים-אל-פנים או בשיחה אישית, אבל אפשר לגוון את אפיקי השיחה והדיאלוג, לקצר תהליכים, ולפגוש אתכם במקום שנוח לכם.

דף הפייסבוק שלנו הוא ערוץ קשר ראשוני. משם הדיאלוג יתפתח לפי הצורך והעניין לערוץ אישי יותר – טלפון, שיחת וידאו, או פגישה.
הרבה תלוי גם בכם, ובהעדפות שלכם.

מה אנחנו מתכננים לכם בפייסבוק?

  • עדכונים אקטואליים חשובים בזמן אמת – התייחסות שלנו להתרחשויות והתפתחויות בזירות הביטוח, הפנסיה והפיננסיים.
  • הודעות על תוכן חדש ושימושי באתר האינטרנט שלנו. כל עדכון באתר ידווח לכם בפייסבוק.
  • תזכורות שירות – לחדש ביטוחים, לבדוק הפקדות, לעיין בדו"חות השנתיים, להתכונן לסוף שנת המס וכל השאר.

דף הפייסבוק שלנו יתפתח כזרוע של אתר האינטרנט, בו תוכלו למצוא יותר ויותר מידע וכלים שימושיים. במקביל, כאמור, הוא ישמש אתכם כערוץ עדכון (מגזין לקוחות, אם תרצו) ואפיק קשר לשאלות, בקשות ועוד.

תנו לייק ותזרמו בנחת

בפייסבוק אתם קובעים את הקצב. כדי ליהנות מהשירות שלנו ברשת החברתית, אתם רק צריכים לעשות פעם אחת 'לייק' בדף שלנו, ואחר-כך לעיין במה שמתאים וחשוב לכם, או להחליק עם הבוהן מה שפחות.
בכל רגע נתון אתם יכולים להסיר את הלייק.

לדף הפייסבוק שלנו

צור קשר

לפרטים ומידע נוסף מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם!