תביעת ביטוח היא אף פעם לא מצב רצוי. משהו לא טוב קרה, המתח גבוה, הרגשות סוערים ויחד עם זאת נדרש קור רוח ושיקול דעת. יש לתעד את האירועים ולנהל עניינים בירוקרטיים על מנת לממש את הזכויות שמגיעות לכם כמבוטחים, בין אם מדובר בתביעת נזק בעקבות תאונת דרכים קלה ובין אם בתביעות רפואיות מורכבות.
חברות הביטוח ובתי ההשקעות, שמשווקים את פתרונות הביטוח השונים, מפרסמים באתרי האינטרנט, בהתאם לקנות ולדין, את ההנחיות לגבי כל תביעה ותביעה – בהתאם לסוג הביטוח ופרטי המקרה.
כדאי להכיר את ההנחיות בנושא תביעות ביטוח על מנת שברגע האמת ניתן יהיה לפעול באופן נכון ומדויק שיבטיח את הזכויות.
תביעות ביטוח – מוקדי מידע ושירות של חברות הביטוח ובתי ההשקעות:
- איילון
- אלטשולר שחם
- מיטב (יש לבחור בלשונית תביעות)
- הראל
- הכשרה (יש לבחור ‘תביעות’ בתפריט העליון ולבחור תחום ביטוח)
- הפניקס
- כלל
- מגדל
- מנורה
- פספורטכארד
- שלמה
- שומרה (יש לבחור ‘תביעות’ בתפריט הראשי ולבחור תחום ביטוח)
צוות ק.מ. דנאור ניצב לשירותכם ברגע התביעה ולאורך כל הדרך.