
מידע בנושא תביעות ביטוח ופנסיה
איך לפעול כאשר צריך להגיש תביעת ביטוח? מה יש להכין, מה חשוב לבדוק וכיצד יש לפנות לחברת הביטוח? לכל חברה ולכל סוג ביטוח תהליך אופייני משלהם. כדאי וחשוב להכיר
דף הבית » שירות לקוחות
ימים א' – ה' בשעות 08:30 – 17:00.
בשעות הפעילות עומדים לשירותכם מוקדי השירות הטלפוניים, ומענה בווטסאפ. טלפון: 03-5626444.
ווטסאפ: 0505333851.
ניתן לשלוח פניות 24/7 באמצעות האינטרנט – צרו קשר.
אם יש לכם שם משתמש וסיסמא, באפשרותכם להתחבר לאזור האישי.
🛒 לבחירתכם מגוון פתרונות ביטוח לרכישה אונליין, במחשב או בטלפון.
איך לפעול כאשר צריך להגיש תביעת ביטוח? מה יש להכין, מה חשוב לבדוק וכיצד יש לפנות לחברת הביטוח? לכל חברה ולכל סוג ביטוח תהליך אופייני משלהם. כדאי וחשוב להכיר
רבעון ד’ 2023; שיחה על שירות לקוחות בשעת מלחמה ועל הערכות הענף במצב חירום, עם מודי קוזלובסקי, מנכ”ל ק.מ. דנאור
רבעון ג' 2023; שיחה על צרכנות דיגיטלית ועל ההתפתחויות הטכנולוגיות בתחומי ביטוח, פנסיה ופיננסים, עם מודי קוזלובסקי, מנכ”ל ק.מ. דנאור
האם הפרטים שלכם מעודכנים? האם אתם מקבלים הודעות שירות? האם אתם רואים את עיתון הלקוחות? אולי הגיע הזמן לעדכן את הפרטים האישיים שלכם
מלא/י את הפרטים ושלח/י אלינו הרשאה לפעול בשמך במערכת 'הר הביטוח' של משרד האוצר. השירות ללקוחות ק.מ. דנאור בלבד
מערכת 'הר הביטוח' של משרד האוצר מאפשרת לאתר פוליסות נשכחות. אבל זאת רק ההתחלה. הכירו את העוצמה האמיתית של 'הר הביטוח'
אם יותר נוח לכם אונליין, אז בבקשה: הפקנו עבורכם מנגנון מקוון להגשת בקשה להצעת מחיר לביטוח הפקות. מלאו ושלחו מהמחשב או מהטלפון, בזמן שלכם.