אחת לחודש אנו שולחים לכל לקוחותינו את עיתון הלקוחות שלנו. מעת לעת אנחנו שולחים ללקוחות הודעות שירות, כגון תזכורות לחידוש ביטוח, ומידע על שירותי ביטוח שעשויים לעניין אותם באופן אישי.
העיתון נשלח לכתובת המייל הרשומה אצלנו. ההודעות נשלחות למספר הטלפון הרשום אצלנו, באמצעות מערכת ווטסאפ.
אם אינכם מקבלים את העיתון ואת ההודעות יתכן כי כתובת המייל שלכם ומספר הטלפון שלכם השתנה עם הזמן וכבר אינו מעודכן.
כלומר, כלומר, עליכם לרענן את המידע השמור אצלנו על מנת ליהנות משירותי המידע.
📌 הקליקו לעדכון פרטים באמצעות הטופס בסוף דף זה
הודעות אישיות לטלפון
אנחנו לא מציפים אתכם בהודעות אלא שולחים הודעות (ווטסאפ) רק כאשר לפי דעתנו הן חשובות ללקוח – תזכורת למועד חידוש ביטוח, שינוי בשוק שמחייב תשומת לב, שינויי חקיקה, פתרון חדש שעשוי ליצור עניין וכד'.
בעידן הדיגיטלי הודעות אישיות בווטסאפ (או כלי דומה) הן שירות בסיסי. בשביל לקיים אותו אנחנו זקוקים למספר הטלפון העדכני.
עיתון הלקוחות במייל
עיתון הלקוחות נשלח אחת לחודש לכל הלקוחות. העיתון כולל הפניות למידע אקטואלי באתר האינטרנט שלנו.
כל גיליון כולל בדרך כלל 3 – 4 חלקים, כאשר בכל אחד יש תקציר עם קישור לתוכן מורחב:
- טיפים ומאמרים בתחומי ביטוח, פנסיה ופיננסים
- מה חדש? שירותים ומוצרים חדשים
- פתרונות במיקוד
אם אינכם רואים את עיתון הלקוחות שלנו בתיבת המייל שלכם, יכולות להיות לכך מספר סיבות:
1️⃣ יתכן כי העיתון מגיע לתיבת ה-Junk (דואר 'זבל'). במקרה זה באפשרותכם להגדיר כי העיתון יגיע לתיבה הראשית, בהתאם להנחיות בשירות המייל בו אתם משתמשים.
זה לא אמור לקרות, כי עיתון הלקוחות נשלח האמצעות מערכת מוכרת, מאושרת ומאובטחת, אך לקוחות רבים שהתלוננו כי אינם מקבלים את העיתון, גילו אותו בתיבת ה-Junk.
2️⃣ אם אינכם רואים את העיתון גם בתיבת ה-Junk, יתכן כי כתובת המייל שלכם הרשומה אצלנו אינה עדכנית. באפשרותכם לעדכן את הפרטים באמצעות הטופס.
3️⃣ בנוסף, יתכן כי בזמן כלשהו הסרתם את עצמכם מרשימת הנמענים. מלאו את הטופס כדי שנוכל להחזירכם לרשימה.