חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח רכבי ליסינג

חותמים על הסכם ליסינג לרכב

בעסקת ליסינג מימוני האחריות לביטוח הרכב - חובה, מקיף, צד ג’ - היא עליכם. בעסקת ליסינג תפעולי גם הביטוח כלול, אבל חשוב לבדוק.

שוקלים לרכוש רכב בעסקת ליסינג? זו דרך אפקטיבית להשיג מימון חוץ בנקאי לרכישת רכב. כלומר, אלטרנטיבה להלוואות הבנקאיות למימון רכב שמאפשרות לכם לשדרג את המכונית שלכם בתנאים נוחים ובלי להכביד על מסגרות האשראי בבנק.

מהי עסקת ליסינג לרכב?

קיימים שני סוגים של עסקאות ליסינג לרכישת רכב – מימוני ותפעולי. שני הסוגים זמינים הן ללקוחות פרטיים והן ללקוחות עסקיים. בליסינג מימוני מקבלים רק את המימון, לעומת ליסינג תפעולי שכולל גם את האחריות לטיפולים, לרישוי וגם לביטוח.

בעסקת ליסינג הרכב רשום על שם חברת הליסינג כאשר אתם בפועל נחשבים כחוכרים (שוכרים לטווח ארוך). משלמים מקדמה קטנה יחסית, ואז 36 תשלומים חודשיים בתנאים שנקבעו עם חברת הליסינג. בתום התקופה באפשרותכם להשלים את מחיר הרכב ולהעבירו לבעלותכם, או להתחיל עסקת ליסינג חדשה.

מלבד היתרון של אשראי חוץ בנקאי, היתרון הגדול של רכישת רכב בליסינג הוא האפשרות לנהוג ברכב חדש וחדיש מהיבואן בתנאים נוחים (אפשרויות הליסינג יכולות להיות אטרקטיביות). כמעט כל מגוון הדגמים בישראל – פרטיים ומסחריים – זמין לכם בעסקאות הליסינג של החברות השונות.

ביטוח לרכבי ליסינג

בעסקת ליסינג מימוני עליכם לדאוג לכיסוי הביטוחי כמו שהייתם עושים לו הרכב הוא בבעלותכם המלאה. לכן באחריותכם להחליט אילו כיסויים חשובים לכם יותר ולבצע השוואת מחירים.

בעסקת ליסינג תפעולי אתם מקבלים את הרכב מחברת הליסינג עם הביטוח. מומלץ מאוד לבדוק את הכיסוי הביטוחי ואת תנאי הביטוח, כולל דמי השתתפות עצמית, שמציעות חברות הליסינג השונות. זה חשוב במיוחד אם בין המיועדים לנהוג ברכב יש גם נהגים חדשים וצעירים.

ביטוח רכב ליסינג עם ק.מ. דנאור

כל היתרונות שהובילו אותנו למעמד בכורה בתחום ביטוח רכב, עם אלפי מבוטחים מרוצים שממשיכים איתנו שנה אחר שנה, תקפים כמובן גם לרכבי ליסינג.

אנו מספקים פתרונות ביטוח חובה, מקיף וצד ג’ עם סל כיסויים מותאם אישית בתקציב מותאם אישית.

צרו קשר לקבלת ליווי מקצועי או הצעה